Абавязкі наймальніка і работніка... малюнак

Абавязкі наймальніка і работніка...

Абавязанні працадаўцы і работніка ў адпаведнасці з Законам аб умовах працы

Якой бы працай вы ні займаліся, асноўны прынцып у Нідэрландах заключаецца ў тым, што кожны чалавек павінен мець магчымасць працаваць бяспечна і здарова. Бачанне гэтай перадумовы заключаецца ў тым, што праца не павінна прыводзіць да фізічных альбо псіхічных захворванняў і ўвогуле не прыводзіць да смерці. Гэты прынцып на практыцы гарантаваны Законам аб умовах працы. Таму гэты акт накіраваны на садзейнічанне належным умовам працы і прадухіленне захворванняў і непрацаздольнасці супрацоўнікаў. Вы працадаўца? У гэтым выпадку клопат аб здаровым і бяспечным працоўным асяроддзі ў адпаведнасці з Законам аб умовах працы ў прынцыпе ляжыць на вас. У вашай кампаніі павінны быць не толькі дастатковыя веды пра здаровую і бяспечную працу, але і прынцыпы Закона аб умовах працы, каб прадухіліць непатрэбную небяспеку для работнікаў. Вы супрацоўнік? У гэтым выпадку ад вас таксама чакаюць некалькі рэчаў у кантэксце здаровай і бяспечнай рабочай абстаноўкі.

Абавязацельнасці работніка

Згодна з Законам аб умовах працы, працадаўца ў канчатковым рахунку нясе адказнасць за ўмовы працы разам са сваім работнікам. Такім чынам, вы як супрацоўнік павінны ўнесці свой уклад у стварэнне здаровага і бяспечнага працоўнага месца. Больш канкрэтна, як супрацоўнік, улічваючы Закон аб умовах працы, вы абавязаны:

  • правільна выкарыстоўваць рабочае абсталяванне і небяспечныя рэчывы;
  • не мяняць і / або здымаць агароджы на працоўным абсталяванні;
  • правільна карыстацца сродкамі індывідуальнай абароны / дапаможнымі сродкамі, прадастаўленымі працадаўцам, і захоўваць іх у адпаведным месцы;
  • супрацоўнічаць у арганізаванай інфармацыі і інструктажах;
  • інфармаваць працадаўцу аб выяўленых рызыках для здароўя і бяспекі ў кампаніі;
  • дапамагаць працадаўцу і іншым экспертам (напрыклад, супрацоўнікам прафілактычных устаноў) пры неабходнасці ў выкананні сваіх абавязацельстваў.

Словам, вы павінны паводзіць сябе адказна як супрацоўнік. Вы робіце гэта, выкарыстоўваючы ўмовы працы ў бяспечным рэжыме і выконваючы сваю працу бяспечным спосабам, каб не пагражаць сабе і іншым.

Абавязанні працадаўцы

Каб вы маглі забяспечыць здаровае і бяспечнае асяроддзе працы, вы як працадаўца павінны праводзіць палітыку, накіраваную на найлепшыя ўмовы працы. Закон аб умовах працы вызначае кірунак гэтай палітыкі і ўмовы працы, якія ёй адпавядаюць. Напрыклад, палітыка ўмоваў працы ў любым выпадку павінна складацца з інвентарызацыя і ацэнка рызык (RI&E). Як працадаўца вы павінны пісьмова заявіць, якія рызыкі цягне праца для вашых супрацоўнікаў, як гэтыя рызыкі для здароўя і бяспекі вырашаюцца ў вашай кампаніі і якія рызыкі ў выглядзе няшчасных выпадкаў на вытворчасці ўжо адбыліся. А супрацоўнік прафілактыкі дапамагае скласці інвентарызацыю і ацэнку рызык і дае парады па правільнай палітыцы ў галіне аховы здароўя. Кожная кампанія павінна прызначыць хаця б аднаго такога супрацоўніка прафілактыкі. Гэта не павінен быць хтосьці па-за межамі кампаніі. У вас працуе 25 і менш супрацоўнікаў? Тады вы можаце выступіць у якасці супрацоўніка прафілактыкі.

Адзін з рызык, з якім можа сутыкнуцца любая кампанія, у якой працуюць супрацоўнікі, - прагулы. У адпаведнасці з Законам аб умовах працы вы, як працадаўца, павінны мець палітыка адсутнасці хваробы. Як вы як працадаўца змагаецеся з прагуламі, калі гэта адбываецца ў вашай кампаніі? Вы павінны запісаць адказ на гэтае пытанне дакладна і адэкватна. Аднак, каб паменшыць верагоднасць рэалізацыі такой рызыкі, пажадана мець перыядычная медыцынская экспертыза (PAGO) ажыццяўляецца ў межах вашай кампаніі. Падчас такога агляду ўрач кампаніі праводзіць вопіс таго, ці не ўзнікаюць у вас праблемы са здароўем з-за працы. Удзел у такіх даследаваннях не з'яўляецца абавязковым для вашага супрацоўніка, але ён можа быць вельмі карысным і ўнесці свой уклад у здаровае і жыццёва важнае кола супрацоўнікаў.

Акрамя таго, каб прадухіліць іншыя непрадбачаныя рызыкі, неабходна прызначыць уласная група па рэагаванні на надзвычайныя сітуацыі (BHV). Супрацоўнік кампаніі па рэагаванні на надзвычайныя сітуацыі навучаны выводзіць супрацоўнікаў і кліентаў у бяспеку ў надзвычайных сітуацыях, і таму будзе садзейнічаць бяспецы вашай кампаніі. Вы самі можаце вызначыць, каго і колькі людзей вы прызначыце афіцэрам па надзвычайных сітуацыях. Гэта датычыцца і спосабу рэагавання кампаніі на надзвычайныя сітуацыі. Аднак неабходна ўлічваць памер кампаніі.

Кантроль і захаванне

Нягледзячы на ​​дзеючае заканадаўства і правілы, у Нідэрландах па-ранейшаму штогод здараюцца няшчасныя выпадкі, якія працадаўца ці супрацоўнік маглі б прадухіліць. Само існаванне Закона аб умовах працы не заўсёды бывае дастатковым, каб гарантаваць прынцып, паводле якога ўсе павінны мець магчымасць бяспечнай і здаровай працы. Менавіта таму Інспекцыя SZW правярае, ці выконваюць працадаўцы правілы здаровай, бяспечнай і сумленнай працы. Згодна з Законам аб умовах працы, Інспекцыя можа распачаць расследаванне, калі здарылася аварыя альбо калі рабочы савет альбо прафсаюз патрабуюць гэтага. Акрамя таго, Інспекцыя мае далёка ідучыя паўнамоцтвы, і супрацоўніцтва ў гэтым расследаванні з'яўляецца абавязковым. Калі Інспекцыя выявіць парушэнне Закона аб умовах працы, спыненне працы можа пацягнуць буйны штраф альбо злачынства / эканамічнае правапарушэнне. Каб прадухіліць такія далёка ідучыя меры, пажадана, каб вы як працадаўца, але і як работнік, выконвалі ўсе абавязацельствы Закона аб умовах працы.

У вас ёсць пытанні адносна гэтага блога? Потым звяжыцеся Law & More. Нашы юрысты з'яўляюцца экспертамі ў галіне працоўнага заканадаўства і з радасцю дадуць вам парады.

Law & More