Лагістычны сектар дынамічны і заўсёды рухаецца. З-за глабалізацыі гандлю ўсё больш і больш грузаў перавозіцца шмат кіламетраў рознымі спосабамі. Гэта можа ўключаць транспарт марскім, аўтамабільным, чыгуначным і паветраным транспартам. У гэты працэс удзельнічаюць шматлікія бакі, такія як кліенты, перавозчыкі, экспедытары, страхоўшчыкі і атрымальнікі. У рэшце рэшт, тавары атрымліваюць і паўторна перавозяцца рознымі бакамі.

Ці маеце вы справу з заканадаўствам аб транспарце?
ЗВЯЗАНА LAW & MORE

Закон аб транспарце

Лагістычны сектар дынамічны і заўсёды рухаецца. З-за глабалізацыі гандлю ўсё больш і больш грузаў перавозіцца шмат кіламетраў рознымі спосабамі. Гэта можа ўключаць транспарт марскім, аўтамабільным, чыгуначным і паветраным транспартам. У гэты працэс удзельнічаюць шматлікія бакі, такія як кліенты, перавозчыкі, экспедытары, страхоўшчыкі і атрымальнікі. У рэшце рэшт, тавары атрымліваюць і паўторна перавозяцца рознымі бакамі.

Хоць гэты транспартны працэс часта не выклікае праблем для ўсіх гэтых бакоў, часам ён усё ж можа пайсці не так. Калі транспарт спыняецца, адбываецца затрымка, альбо груз пашкоджваецца або губляецца на шляху, паміж бакамі могуць узнікнуць пытанні адказнасці. Хто нясе адказнасць і, такім чынам, павінен кампенсаваць нанесены ўрон? І якія крокі можна зрабіць, калі партыя проста не выконвае свае абавязацельствы? Адказ на гэтыя пытанні найперш трэба шукаць у сетцы пагадненняў паміж гэтымі бакамі.

Акрамя пагадненняў паміж бакамі, міжнародныя нормы павінны ўлічвацца пры вырашэнні пытанняў транспартнага права. У рэшце рэшт, транспарт часта праходзіць на міжнародным узроўні і, такім чынам, перасякае розныя нацыянальныя межы. Таму міжнародныя правілы гуляюць важную ролю. Міжнародныя канвенцыі, якія будуць прымяняцца, залежаць ад шляху транспарту. Напрыклад, Канвенцыя Гаагска-вісбійскіх правілаў распаўсюджваецца на марскі транспарт, а Манрэальская канвенцыя распаўсюджваецца на паветраны транспарт. Напрыклад, канвенцыя CMR важна ў аўтамабільным транспарце.

Вобраз Тома Мэвіс

Том Мэвіс

Кіруючы партнёр / адвакат

 Патэлефануйце +31 40 369 06 80

"Law & More Юрысты
ўдзельнічаюць і
можа суперажываць
праблема кліента »

Аднак транспартныя законы перасякаюць не толькі нацыянальныя межы. У сувязі з транспартным заканадаўствам таксама ўводзяцца розныя юрысдыкцыі. Напрыклад, існуе відавочная супадзенне паміж транспартным і працоўным заканадаўствам, кантрактным правам, правамі прадпрыемстваў і міжнародным правам. Бо, напрыклад, у перавозчыка працуюць падначаленыя і даручэнні аддаюцца экспедытарам. У гэтых сітуацыях могуць узнікаць пытанні, звязаныя з транспартным заканадаўствам. Вы маеце справу з такім пытаннем? Тады важнае значэнне маюць і шырокія і сучасныя веды па пытаннях вышэйзгаданых абласцей.

Закон аб транспарце

нашы паслугі

З улікам вышэйсказанага лагістычны сектар перш за ўсё складаны, і некалькі аспектаў неабходна ўлічваць. У Law & More мы разумеем, што лагістыка прадугледжвае ўсебаковыя інтарэсы, як у Нідэрландах і Еўропе, так і ва ўсім свеце. Менавіта таму мы лічым важным быць на крок наперадзе магчымых праблем шляхам складання (транспартных) пагадненняў і агульных умоў. Ён можа, напрыклад, рэгуляваць або выключыць адказнасць у дачыненні да розных пытанняў транспартнага заканадаўства.

Ці маеце вы справу з пашкоджаннем грузаў, працэдурамі, зборам запазычанасці альбо канфіскацыяй у кантэксце транспартнага заканадаўства? Ужо тады Law & More каманда для вас. Нашы юрысты не толькі спецыялісты ў галіне транспартнага права, але і ў іншых сумежных галінах права. У вас ёсць якія-небудзь іншыя пытанні? Калі ласка, звяжыцеся Law & More.

Хочаце ведаць, што Law & More можа зрабіць для вас як юрыдычная фірма Эйндховена?
Затым звяжыцеся з намі па тэлефоне + 31 40 369 06 83 альбо дашліце нам па электроннай пошце:

Спадар. Том Мейвіс, адвакат на Law & More - tom.meevis@lawandmore.nl
Спадар. Максім Ходак, абаронца & More - maxim.hodak@lawandmore.nl