Нядобрасумленная камерцыйная практыка праз павелічэнне тэлефона

Галандскае ўпраўленне спажыўцоў і рынкаў

Пра нядобрасумленную камерцыйную практыку праз тэлефонныя продажы паведамляецца ўсё часцей. Да такой высновы прыйшлі галандскія ўлады па пытаннях спажыўцоў і рынкаў, незалежны кіраўнік, які выступае за спажыўцоў і бізнес. Да людзей усё часцей звяртаюцца па тэлефоне з так званымі прапановамі на дысконтныя акцыі, святы і конкурсы. Вельмі часта гэтыя прапановы фармулююцца незразумела, так што кліентам у канчатковым выніку прыходзіцца больш, чым яны чакаюць. Гэты тэлефонны кантакт часта суправаджаецца агрэсіўнай практыкай збору плацяжоў. Акрамя таго, на людзей, якія пагадзіліся атрымаць інфармацыю, таксама аказваюць ціск на аплату. Галандскае ўпраўленне па пытаннях спажыўцоў і рынкаў рэкамендуе людзям, якія звяртаюцца па тэлефоне з такімі прапановамі, спыніць размову, адмовіцца ад прапановы і не плаціць рахунак.

Чытайце таксама:

Law & More