Нядобрасумленная камерцыйная практыка праз павелічэнне тэлефона

Галандскае ўпраўленне спажыўцоў і рынкаў

Пра нядобрасумленную камерцыйную практыку праз тэлефонныя продажы паведамляецца ўсё часцей. Да такой высновы прыйшлі галандскія ўлады па пытаннях спажыўцоў і рынкаў, незалежны кіраўнік, які выступае за спажыўцоў і бізнес. Да людзей усё часцей звяртаюцца па тэлефоне з так званымі прапановамі на дысконтныя акцыі, святы і конкурсы. Вельмі часта гэтыя прапановы фармулююцца незразумела, так што кліентам у канчатковым выніку прыходзіцца больш, чым яны чакаюць. Гэты тэлефонны кантакт часта суправаджаецца агрэсіўнай практыкай збору плацяжоў. Акрамя таго, на людзей, якія пагадзіліся атрымаць інфармацыю, таксама аказваюць ціск на аплату. Галандскае ўпраўленне па пытаннях спажыўцоў і рынкаў рэкамендуе людзям, якія звяртаюцца па тэлефоне з такімі прапановамі, спыніць размову, адмовіцца ад прапановы і не плаціць рахунак.

Чытайце таксама:

Налады прыватнасці
Мы выкарыстоўваем файлы cookie, каб палепшыць ваш вопыт выкарыстання нашага вэб-сайта. Калі вы карыстаецеся нашымі паслугамі праз браўзер, вы можаце абмежаваць, заблакаваць або выдаліць файлы cookie ў наладах вашага вэб-браўзэра. Мы таксама выкарыстоўваем кантэнт і скрыпты трэціх асоб, якія могуць выкарыстоўваць тэхналогіі адсочвання. Вы можаце выбарачна даць сваю згоду ніжэй, каб дазволіць убудоўваць такія трэція бакі. Для атрымання поўнай інфармацыі аб файлах cookie, якія мы выкарыстоўваем, дадзеных, якія мы збіраем, і тым, як мы іх апрацоўваем, праверце наш Палітыка прыватнасці
Law & More B.V.