У наш час хэштэг папулярны не толькі ў Twitter і Instagram ...

# атрымала падзяку

В наше время хештег не только популярны в Twitter и Instagram: хэштэг усё часцей выкарыстоўваецца для стварэння гандлёвай маркі. У 2016 годзе ва ўсім свеце колькасць гандлёвых марак з хэштэгам вырасла на 64%. Добрым прыкладам гэтага з'яўляецца гандлёвая марка T-mobile "#getthanked". Тым не менш, заявіць хэштэг як гандлёвую марку не заўсёды проста. Напрыклад, хэштэг павінен мець непасрэдную спасылку на прадукт ці паслугу заяўніка.

19-05-2017

Налады прыватнасці
Мы выкарыстоўваем файлы cookie, каб палепшыць ваш вопыт выкарыстання нашага вэб-сайта. Калі вы карыстаецеся нашымі паслугамі праз браўзер, вы можаце абмежаваць, заблакаваць або выдаліць файлы cookie ў наладах вашага вэб-браўзэра. Мы таксама выкарыстоўваем кантэнт і скрыпты трэціх асоб, якія могуць выкарыстоўваць тэхналогіі адсочвання. Вы можаце выбарачна даць сваю згоду ніжэй, каб дазволіць убудоўваць такія трэція бакі. Для атрымання поўнай інфармацыі аб файлах cookie, якія мы выкарыстоўваем, дадзеных, якія мы збіраем, і тым, як мы іх апрацоўваем, праверце наш Палітыка прыватнасці
Law & More B.V.