Падайце скаргу ў суд

Важна, каб вы мелі і падтрымлівалі давер да судовай улады. Менавіта таму вы можаце падаць скаргу, калі адчуваеце, што суд ці супрацоўнік суда не паступіў правільна з вамі. Вы павінны адправіць ліст калегіі гэтага суда. Вы павінны зрабіць гэта на працягу аднаго года пасля здарэння.

Падайце скаргу ў суд

Змест скаргі

Калі вы адчуваеце, што з вамі не абышліся, як трэба, з боку супрацоўнікаў альбо суддзі суда, апеляцыйнага суда, Апеляцыйнага суда па гандлі і прамысловасці (CBb) або Цэнтральнага апеляцыйнага трыбунала (CRvB), вы можа падаць скаргу. Так можа быць, напрыклад, калі вам давядзецца чакаць адказу на ваш ліст альбо разгляду справы. Альбо калі вы адчуваеце, што да вас не звярнуліся належным чынам адзін ці некалькі чалавек, якія працуюць пры судзе, альбо тое, як нехта з вас звярнуўся да вас. Скарга можа таксама тычыцца тону, фармулёўкі альбо афармлення лістоў, альбо недапушчэння інфармацыі, надта позняй інфармацыі, няправільнай інфармацыі альбо няпоўнай інфармацыі. Амаль ва ўсіх выпадках скарга павінна быць звязана з вамі. Вы не можаце скардзіцца на тое, як суд абышоўся з кімсьці іншым; гэта трэба зрабіць таму чалавеку. Калі вы не падаеце скаргу ад імя каго-небудзь, над кім вы маеце паўнамоцтвы або апеку, напрыклад, ваша непаўналетняе дзіця ці хто-небудзь, хто знаходзіцца пад вашай апекай.

Заўвага: Калі вы не згодныя з рашэннем суда або рашэннем, прынятым судом падчас разгляду вашай справы, вы не можаце падаць скаргу па ім. Гэта павінна быць зроблена з дапамогай іншай працэдуры, напрыклад, падачы апеляцыі на рашэнне.

Падача скаргі

Вы можаце звярнуцца са скаргай у суд, у якім знаходзіцца пазоў. Вы павінны зрабіць гэта на працягу аднаго года пасля здарэння. Вы павінны накіраваць сваю скаргу ў калегію адпаведнага суда. Большасць судоў дазваляюць падаваць скаргу ў лічбавым выглядзе. Для гэтага зайдзіце на www.rechtspraak.nl і ў левай калонцы пад загалоўкам "у суд" выберыце "У мяне ёсць скарга". Выберыце адпаведны суд і запоўніце лічбавую форму скаргі. Затым вы можаце адправіць гэтую форму ў суд па электроннай пошце альбо звычайнай поштай. Вы таксама можаце падаць скаргу ў суд у пісьмовым выглядзе без гэтай формы. У вашым лісце павінна быць наступная інфармацыя:

  • аддзел альбо асоба, на якую ў вас ёсць скарга;
  • Прычына, па якой вы скардзіцеся, што менавіта адбылося і калі;
  • ваша імя, адрас і нумар тэлефона;
  • ваш подпіс;
  • магчыма, копіі дакументаў, якія маюць дачыненне да вашай скаргі.

Разгляд скаргі

Пасля атрымання вашай скаргі мы спачатку праверым, ці можна з ёй справіцца. Калі справа не ў гэтым, вам паведаміць аб гэтым як мага хутчэй. Таксама можа быць так, што за вашу скаргу адказвае іншы орган альбо іншы суд. У гэтым выпадку суд, па магчымасці, перанакіруе вашу скаргу і паведаміць вам аб гэтым. Калі ў вас склалася ўражанне, што вашу скаргу можна лёгка вырашыць, напрыклад, пры дапамозе (тэлефоннай размовы), суд звяжацца з вамі як мага хутчэй. Калі ваша скарга разглядаецца, працэдура выглядае наступным чынам:

  • Судовая адміністрацыя павінна паведаміць асобе (асобам), на якую вы скардзіцеся, аб вашай скарзе;
  • Пры неабходнасці вам будзе прапанавана даць дадатковую інфармацыю пра падзею;
  • Пасля калегія суда праводзіць расследаванне;
  • У прынцыпе, вам будзе прадастаўлена магчымасць дадаткова растлумачыць сваю скаргу калегіі суда альбо кансультацыйнаму камітэту па скаргах. Чалавек, да якога адносіцца скарга, ніколі не будзе разглядаць скаргу сам;
  • Нарэшце, калегія суда прымае рашэнне. Вам будзе паведамлена аб гэтым рашэнні ў пісьмовым выглядзе. Звычайна гэта робіцца на працягу 6 тыдняў.

У вас ёсць пытанні па выніках гэтага блога? Тады, калі ласка, звяжыцеся Law & More. Нашы юрысты з радасцю пракансультуюць вас.

доля
Law & More B.V.