Блог

Ці можаце вы зарэгістраваць кампанію па адрасе віртуальнага офіса?

Распаўсюджанае пытанне ў прадпрымальнікаў: ці можна вы зарэгістраваць кампанію па адрасе віртуальнага офіса. У навінах вы часта чытаеце пра замежныя кампаніі з паштовым адрасам у Нідэрландах. У наяўнасці так званых кампаній, якія працуюць з паштовымі скрынкамі, ёсць свае перавагі. Большасць прадпрымальнікаў ведаюць, што такая магчымасць існуе, але як вам кіраваць і якім патрабаванням вы павінны адпавядаць, для многіх дагэтуль незразумела. Усё пачынаецца з рэгістрацыі ў Гандлёвай палаце. Рэгістраваць свой бізнес можна нават у тым выпадку, калі вы жывяце за мяжой. Аднак ёсць галоўны запыт: ваша кампанія павінна мець галандскі адрас наведвання, альбо дзелавая дзейнасць вашай кампаніі павінна праходзіць у Нідэрландах.

Юрыдычныя патрабаванні інтэрнэт-крамы

Як уладальнік інтэрнэт-крамы ў вас ёсць юрыдычныя абавязацельствы перад кліентам. У абавязковым парадку трэба мець палітыку вяртання, вы павінны быць даступныя для запытаў кліентаў, вы несяце адказнасць за гарантыю і павінны прапанаваць па меншай меры адзін варыянт пасля аплаты. У выпадку спажывецкай пакупкі таксама патрабуецца, каб спажывец не мусіў заплаціць больш за 50% ад сумы пакупкі загадзя. Зразумела, дазваляецца, калі спажывец робіць гэта добраахвотна, зрабіць поўную аплату, але (сеткавы) рознічны гандляр не абавязаны. Гэты попыт распаўсюджваецца толькі на набыццё прадуктаў, за паслугі патрабуецца поўная перадаплата.

Згадваецца адрас абавязковым?

Размяшчэнне кантактнай інфармацыі павінна быць выразна і лагічна змененае ў інтэрнэт-краме. Прычына таму, што кліент мае права ведаць, з кім ён / яна мае справу. Гэта патрабаванне падтрымліваецца законам, і таму з'яўляецца абавязковым для кожнага вэб-крамы.

Кантактная інфармацыя складаецца з трох частак:

  • Асоба кампаніі
  • Кантактныя дадзеныя кампаніі
  • Геаграфічны адрас кампаніі.

Ідэнтыфікацыя кампаніі азначае рэгістрацыйныя дадзеныя кампаніі, такія як нумар гандлёвай палаты, нумар падаткаплацельшчыка і назва кампаніі. Кантактныя дадзеныя - гэта дадзеныя, якія спажыўцы могуць выкарыстоўваць для сувязі з інтэрнэт-крамай. Геаграфічны адрас называецца адрасам, з якога кампанія вядзе сваю справу. Геаграфічны адрас павінен быць даступным для наведвання і не можа быць адрасам паштовай скрыні. У многіх невялікіх інтэрнэт-крамах кантактны адрас супадае з геаграфічным. Магчыма, будзе цяжка выканаць патрабаванне прадаставіць кантактныя дадзеныя. Тут ніжэй вы можаце прачытаць больш пра тое, як вы ўсё яшчэ можаце выканаць гэтае патрабаванне.

Віртуальны адрас

Калі вы не хочаце ці не можаце даць візуальны адрас у сваім Інтэрнэт-краме, вы можаце выкарыстоўваць адрас віртуальнага офіса. Таксама гэтым адрасам можа кіраваць арганізацыя, якой вы плаціце арэнду. Такія арганізацыі таксама маюць розныя паслугі, такія як адсочванне і перасылка паштовых адпраўленняў. Наяўнасць галандскага адраса карысна для даверу наведвальнікаў вашага інтэрнэт-крамы.

Для каго?

Магчыма, вам спатрэбіцца віртуальны адрас офіса па некалькіх прычынах. Віртуальны адрас офіса ў асноўным для:

  • Людзі, якія займаюцца домам; якія хочуць захаваць дзелавое і асабістае жыццё ў асобнасці.
  • Людзі, якія вядуць бізнес за мяжой, але таксама спрабуюць захаваць офіс у Нідэрландах;
  • Людзі з прадпрыемствам у Нідэрландах, якія хацелі б мець віртуальны офіс.

Пры пэўных умовах віртуальны адрас можа быць зарэгістраваны ў Гандлёвай палаце.

Рэгістрацыя ў гандлёва-прамысловай палаце

У працэсе падачы заяўкі будзе зарэгістравана адно або некалькі філіялаў вашай кампаніі. У гэтым працэсе будуць зарэгістраваны і паштовы адрас, і адрас наведвання. Адрас наведвання будзе прымяняцца толькі ў тым выпадку, калі вы зможаце даказаць, што ваша філіял знаходзіцца там. Гэта можна праверыць з дапамогай дагавора арэнды. Гэта датычыцца і таго, калі ваша кампанія знаходзіцца ў бізнес-цэнтры. Калі пагадненне аб арэндзе жылля паказвае, што вы пастаянна арандуеце офіс (памяшканне), вы можаце зарэгістраваць гэта як свой адрас наведвання ў гандлёвым рэестры. Пастаянны адрас арэнды не азначае, што вы заўсёды павінны прысутнічаць, але пры неабходнасці вы павінны мець магчымасць пастаянна прысутнічаць. Напрыклад, калі вы здымаеце бюро або офіс на дзве гадзіны на тыдзень, гэтага недастаткова для задавальнення патрабаванняў рэгістрацыі вашай кампаніі.

Каб зарэгістраваць сваю кампанію, неабходна мець некалькі дакументаў:

  • Рэгістрацыйныя формы гандлёва-прамысловай палаты;
  • Падпісаная арэнда, - купля - альбо дагавор арэнды з наведвальнага галандскага адраса;
  • Легалізаваная копія сапраўднага дакумента, які сведчыць асобу (вы можаце дамовіцца пра гэта з пасольствам Нідэрландаў або ў натарыуса);
  • Арыгінал выпіскі альбо легалізаванай копіі рэестра насельніцтва замежнай муніцыпалітэту, у якім вы жывяце, альбо іншы дакумент ад афіцыйнай арганізацыі, у якім паказваецца ваш замежны адрас.

Правілы Гандлёвай палаты адносна "Віртуальны офіс"

У апошнія гады было заўважана, што віртуальны офіс - гэта офіс, дзе размяшчалася кампанія, але там, дзе фактычная праца не выконвалася. Пару гадоў таму Гандлёвая палата змяніла правілы віртуальнага офіса. У мінулым так званыя кампаніі-прывіды размяшчалі бізнес па адрасе віртуальнага офіса. Каб прадухіліць незаконную дзейнасць, Гандлёвая палата правярае, ці ёсць у прадпрыемстваў віртуальны офіс, які таксама ажыццяўляе сваю дзейнасць па гэтым самым адрасе. Гандлёвая палата называе гэтую ўстойлівую дзелавую практыку. Гэта не значыць, што прадпрымальнікі, якія маюць віртуальны офіс, павінны таксама пастаянна прысутнічаць там, але гэта азначае, што яны павінны мець магчымасць пастаянна прысутнічаць пры неабходнасці.

Калі ў вас ёсць якія-небудзь пытанні з нагоды гэтага блога, альбо ў вас ёсць праблемы з гандлёва-прамысловай палатай, звяжыцеся з юрыстамі кампаніі Law & More. Мы адкажам на вашы пытанні і прадаставім юрыдычную дапамогу пры неабходнасці.

доля