Папраўка ў закон аб наглядзе ў Данецкім офісе

Згодна з Законам аб наглядзе галандскага бюро, даверная паслуга разглядаецца як паслуга: прадастаўленне месца пражывання юрыдычнай асобы або кампаніі ў спалучэнні з прадастаўленнем дадатковых паслуг. Гэтыя дадатковыя паслугі могуць, між іншым, складацца з прадастаўлення юрыдычных кансультацый, клопату аб падатковых дэкларацыях і правядзення мерапрыемстваў, звязаных з падрыхтоўкай, ацэнкай ці аўдытарам гадавых справаздач або вядзеннем бізнес-адміністравання. На практыцы прадастаўленне месца пражывання і прадастаўленне дадатковых паслуг часта раздзяляюцца; гэтыя паслугі не прадастаўляюцца адным і тым жа бокам. Бок, які прадастаўляе дадатковыя паслугі, уводзіць кліент у кантакт з асобай, якая забяспечвае пражыванне ці наадварот. Такім чынам, абодва пастаўшчыка не падпадаюць пад дзеянне закона аб наглядзе галандскага бюро.

Аднак з Мемарандума аб папраўках ад 6 чэрвеня 2018 г. была прынята прапанова ўвесці забарону на гэтае аддзяленне паслуг. Гэта забарона цягне за сабой, што пастаўшчыкі паслуг даказваюць даверную паслугу ў адпаведнасці з Законам аб наглядзе галандскага бюро, калі яны прадастаўляюць паслугі, якія накіраваны як на пражыванне, так і на прадастаўленне дадатковых паслуг. Без дазволу пастаўшчыку паслуг больш не дазваляецца прадастаўляць дадатковыя паслугі і ў далейшым ўводзіць кліента ў кантакт з бокам, які забяспечвае пражыванне. Акрамя таго, пастаўшчык паслуг, які не мае дазволу, не можа выступаць у якасці пасярэдніка шляхам кантакту кліента з рознымі ўдзельнікамі, якія могуць забяспечыць пражыванне і прадастаўленне дадатковых паслуг. Законапраект аб унясенні змяненняў у Закон аб наглядзе галандскага бюро знаходзіцца ў сенаце. Калі гэты законапраект будзе прыняты, гэта будзе мець сур'ёзныя наступствы для многіх кампаній; Шмат кампаній павінны будуць звярнуцца за дазволам у адпаведнасці з Законам аб наглядзе галандскага бюро, каб працягнуць сваю дзейнасць.

доля