Трансгрэсіўныя паводзіны на працоўным месцы

Трансгрэсіўныя паводзіны на працоўным месцы

#MeToo, драма вакол «Голасу Галандыі», культура страху ў De Wereld Draait Door і гэтак далей. Навіны і сацыяльныя сеткі кішаць гісторыямі аб трансгрэсіўных паводзінах на працоўным месцы. Але якая роля працадаўцы, калі справа даходзіць да трансгрэсіўных паводзін? Вы можаце прачытаць пра гэта ў гэтым блогу.

Што такое трансгрэсіўныя паводзіны?

Трансгрэсіўныя паводзіны адносяцца да паводзін чалавека, калі межы іншага чалавека не паважаюцца. Гэта можа ўключаць сэксуальныя дамаганні, здзекі, агрэсію або дыскрымінацыю. Трансгранічныя паводзіны могуць адбывацца як онлайн, так і афлайн. Канкрэтныя трансгрэсіўныя паводзіны першапачаткова могуць здавацца нявіннымі і не закліканымі выклікаць раздражненне, але яны часта наносяць шкоду іншаму чалавеку на фізічным, эмацыйным або разумовым узроўні. Гэтая шкода можа выклікаць сур'ёзныя праблемы са здароўем чалавека, але ў канчатковым выніку нанесці шкоду працадаўцу ў выглядзе незадаволенасці працай і павелічэння колькасці прагулаў. Таму на працоўным месцы павінна быць ясна, якія паводзіны з'яўляюцца дарэчнымі або неадпаведнымі і якія наступствы будуць, калі гэтыя межы будуць перакрочаны.

Абавязанні працадаўцы

Згодна з Законам аб умовах працы, працадаўцы павінны забяспечыць бяспечныя ўмовы працы. Наймальнік абавязаны прымаць меры па папярэджанні і супрацьдзеянні парушальным паводзінам. Працадаўцы звычайна вырашаюць гэта, прытрымліваючыся пратаколу паводзін і прызначаючы канфідэнцыйнага дарадцу. Акрамя таго, вы самі павінны падаваць добры прыклад.

Весці пратакол

Арганізацыя павінна мець яснасць адносна межаў, якія прымяняюцца ў рамках карпаратыўнай культуры, і таго, як апрацоўваюцца выпадкі, калі гэтыя межы перасякаюцца. Гэта не толькі гарантуе, што супрацоўнікі менш схільныя перасякаць гэтыя межы, але і супрацоўнікі, якія сутыкаюцца з трансгрэсіўнымі паводзінамі, ведаюць, што працадаўца абароніць іх і прымусіць адчуваць сябе ў большай бяспецы. Такім чынам, такія пратаколы павінны паказваць, якія паводзіны чакаюцца ад супрацоўнікаў і якія паводзіны падпадаюць пад парушаючыя паводзіны. Ён таксама павінен уключаць у сябе тлумачэнне таго, як супрацоўнік можа паведаміць аб парушэннях паводзін, якія меры прадпрымае працадаўца пасля такой заявы і якія наступствы прыводзяць да парушэння паводзін на працоўным месцы. Вядома, вельмі важна, каб супрацоўнікі ведалі пра існаванне гэтага пратакола і каб працадаўца дзейнічаў адпаведна.

Папячыцель

Прызначаючы давераную асобу, супрацоўнікі маюць кантактны пункт, каб задаваць пытанні і рабіць справаздачы. Такім чынам, давераная асоба накіравана на прадастаўленне рэкамендацый і падтрымкі супрацоўнікам. Давераная асоба можа быць як асобай у арганізацыі, так і незалежнай ад яе. Давераная асоба з-за межаў арганізацыі мае перавагу ў тым, што яны ніколі не ўдзельнічаюць у праблеме, што можа зрабіць іх лягчэйшымі. Як і ў выпадку з пратаколам паводзін, супрацоўнікі павінны быць знаёмыя з даверанай асобай і як з імі звязацца.

карпаратыўная культура

Сутнасць заключаецца ў тым, што працадаўца павінен забяспечыць культуру адкрытасці ў арганізацыі, дзе такія пытанні могуць абмяркоўвацца, а супрацоўнікі адчуваюць, што могуць выклікаць адзін аднаго да адказнасці за непажаданыя паводзіны. Таму працадаўца павінен сур'ёзна паставіцца да гэтай тэмы і паказаць такое стаўленне да сваіх супрацоўнікаў. Гэта ўключае ў сябе прыняцце мер у выпадку паступлення паведамлення аб трансгранічных паводзінах. Гэтыя крокі павінны ў значнай ступені залежаць ад сітуацыі. Тым не менш, важна паказаць як ахвяры, так і іншым супрацоўнікам, што трансгранічныя паводзіны на працоўным месцы не будуць дапускацца.

Ці ёсць у вас, як працадаўцы, пытанні адносна ўвядзення палітыкі супраць агрэсіўных паводзін на працоўным месцы? Ці вы, як работнік, сталі ахвярай агрэсіўных паводзін на працы, і ваш працадаўца не прымае дастатковых мер? Тады звяжыцеся з намі! Наш працоўныя юрысты будзем рады вам дапамагчы!

 

Law & More