Адпаведнасць у прававым сектары Галандыі

Адпаведнасць у прававым сектары Галандыі

Бюракратычная боль у шыі называецца "захаваннем патрабаванняў"

Увядзенне

З увядзеннем галандскага Закона аб адмыванні грошай і антытэрарыстычным фінансаванні (Wwft) і зменамі, якія з таго часу былі ўнесены ў гэты закон, наступіла новая эра нагляду. Як вынікае з назвы, Wwft быў уведзены ў спробе барацьбы з адмываннем грошай і фінансаваннем тэрарызму. Не толькі фінансавыя ўстановы, такія як банкі, інвестыцыйныя кампаніі і страхавыя кампаніі, але і адвакаты, натарыусы, бухгалтары і многія іншыя прафесіі павінны пераканацца, што яны адпавядаюць гэтым правілам. Гэты працэс, уключаючы набор крокаў, якія неабходна прыняць для таго, каб адпавядаць гэтым правілам, апісваецца агульным тэрмінам "адпаведнасці". Калі правілы Wwft будуць парушаныя, можа прытрымлівацца ладны штраф. На першы погляд, рэжым Wwft падаецца разумным, хіба не факт, што Wwft ператварыўся ў сапраўдную бюракратычную боль у шыі, змагаючыся з большым, чым проста з тэрарызмам і адмывальнікамі грошай: эфектыўнае кіраванне дзелавымі аперацыямі.

Расследаванне кліента

Для выканання патрабаванняў Wwft вышэйзгаданыя ўстановы павінны правесці расследаванне кліента. Пра любую (прызначаную) незвычайную транзакцыю трэба паведаміць у галандскі аддзел фінансавай разведкі. У выпадку, калі вынік расследавання не забяспечвае правільных падрабязнасцей і ўяўленняў, альбо калі расследаванне паказвае на дзейнасць, якая з'яўляецца незаконнай ці трапляе ў катэгорыю высокага рызыкі па Wwft, установа павінна адмовіцца ад сваіх паслуг. Кліентскае расследаванне, якое неабходна правесці, з'яўляецца даволі дэталёвым і любы чалавек, які чытае Wwft, заблытаецца ў лабірынце доўгіх прапаноў, складаных прапаноў і складаных спасылак. І гэта толькі сам Закон. Акрамя таго, большасць кантралёраў па Wwft выдала ўласнае складанае кіраўніцтва па Wwft. У канчатковым рахунку, не толькі асоба кожнага кліента, які з'яўляецца фізічнай ці юрыдычнай асобай, з якой устаноўлены дзелавыя адносіны, альбо ад імя якога ажыццяўляецца здзелка, але і асоба канчатковага выгаднага ўладальніка ( УАБ), магчымых палітычна экспазіцыйных асоб (ПЭП) і прадстаўнікоў кліента трэба стварыць і пасля праверыць. Прававыя азначэнні тэрмінаў "UBO" і "PEP" бясконца ўдакладняюцца, але зводзіцца да наступнага. У якасці UBO будзе кваліфікавана кожная фізічная асоба, якая прама ці ўскосна мае больш за 25% (долі) долі кампаніі, не з'яўляецца кампаніяй, якая каціруецца на фондавым рынку. Карацей кажучы, PEP - гэта той, хто працуе на прыкметнай грамадскай функцыі. Фактычная ступень расследавання кліентаў будзе залежаць ад ацэнкі рызыкі ўстановай, якая тычыцца сітуацыі. Расследаванне адбываецца ў трох варыянтах: стандартнае расследаванне, спрошчанае расследаванне і ўзмоцненае расследаванне. Для ўстанаўлення і праверкі асобы ўсіх вышэйзгаданых асоб і юрыдычных асоб, у залежнасці ад выгляду расследавання, можа спатрэбіцца шэраг дакументаў. Праверка магчымых неабходных дакументаў абумоўлівае наступнае невычарпальнае пералічэнне: копіі (апастыліраваных) пашпартоў ці іншых пасведчанняў асобы, выпіскі з Гандлёвай палаты, статутных дакументаў, рэестраў акцыянераў і агляды структур кампаніі. У выпадку ўзмоцненага расследавання можа спатрэбіцца яшчэ больш дакументаў, такіх як копіі рахункаў за энергію, працоўных дагавораў, спецыфікацый па зарплаце і банкаўскіх выпісак. Вышэйзгаданыя вынікі прыводзяць да змены ўвагі ад кліента і фактычнага прадастаўлення паслуг, вялікіх бюракратычных клопатаў, павелічэння выдаткаў, страты часу, магчымай неабходнасці наймаць дадатковых работнікаў з-за гэтай страты часу, абавязку па выхаванні кадраў правілы Wwft, раздражнёныя кліенты і, перш за ўсё, страх памыліцца, бо, не ў апошнюю чаргу, Wwft вырашыў ускласці вялікую адказнасць за ацэнку кожнай канкрэтнай сітуацыі з самімі кампаніямі, працуючы з адкрытымі нормамі .

Рэпрэсіі: тэарэтычна

Невыкананне патрабаванняў прыводзіць да шэрагу магчымых наступстваў. Па-першае, калі ўстанова не паведамляе пра (прызначаную) незвычайную здзелку, установа вінаватае ў эканамічным правапарушэнні згодна з галандскім (крымінальным) законам. Калі справа даходзіць да расследавання кліентаў, ёсць пэўныя патрабаванні. Установа павінна па-першае мець магчымасць праводзіць расследаванне. Па-другое, супрацоўнікі ўстановы павінны мець магчымасць распазнаваць незвычайную здзелку. У выпадку, калі ўстанова не выконвае правілы Wwft, адзін з кантралюючых органаў, прызначаных Wwft, можа вынесці дадатковае пакаранне. Улада можа таксама вынесці адміністрацыйны штраф, які звычайна вар'іруецца ў межах максімальнай сумы ад 10.000 4.000.000 да XNUMX XNUMX XNUMX еўра ў залежнасці ад выгляду правапарушэння. Аднак Wwft - не адзіны акт, які прадугледжвае штрафы і штрафы, бо Закон аб санкцыях ("Sanctiewet") таксама не можа быць забыты. Закон аб санкцыях быў прыняты з мэтай рэалізацыі міжнародных санкцый. Мэта санкцый - выправіць некаторыя дзеянні краін, арганізацый і асоб, якія, напрыклад, парушаюць міжнароднае права ці правы чалавека. У якасці санкцый можна разглядаць эмбарга на ўзбраенне, фінансавыя санкцыі і абмежаванне паездак для некаторых асоб. У гэтай ступені былі створаны санкцыйныя спісы, у якіх адлюстроўваюцца асобы ці арганізацыі, якія (як мяркуецца) звязаныя з тэрарызмам. Згодна з Законам аб санкцыях, фінансавыя ўстановы павінны прыняць адміністрацыйныя і кантрольныя меры, каб пераканацца, што яны адпавядаюць правілам санкцый, не выконваючы якіх эканамічных правапарушэнняў. Таксама ў гэтым выпадку можа быць вынесена дадатковае спагнанне альбо адміністрацыйны штраф.

Ці становіцца тэорыя рэальнасцю?

Міжнародныя даклады адзначаюць, што Нідэрланды робяць даволі добрую барацьбу з тэрарызмам і адмываннем грошай. Такім чынам, што гэта азначае з пункту гледжання фактычна ўведзеных санкцый у выпадку іх невыканання? Да гэтага часу большасці адвакатаў удалося пазбегнуць правілаў, і пакарання ў значнай ступені былі ў выглядзе папярэджанняў альбо (умоўных) прыпыненняў. Так было і ў большасці натарыусаў і бухгалтараў. Аднак да гэтага часу не ўсім пашанцавала. Не рэгістрацыя і праверка асобы UBO ужо выклікала штраф у памеры 1,500 еўра. Падатковы кансультант атрымаў штраф у памеры 20,000 10,000 еўра, з якіх сума XNUMX XNUMX еўра была ўмоўнай, за тое, каб не паведамляць пра незвычайную аперацыю. Ужо здарылася, што адвакат і натарыус былі адхілены ад пасады. Аднак гэтыя жорсткія санкцыі ў асноўным з'яўляюцца вынікам наўмыснага парушэння Wwft. Тым не менш, фактычна невялікі штраф, папярэджанне або прыпыненне дзеяння не азначае, што санкцыя не можа быць жорсткаю. У рэшце рэшт, санкцыі могуць быць абнародаваны, стварыўшы культуру "назову і ганьбы", што, несумненна, не будзе карысным для бізнесу.

заключэнне

Wwft апынуўся незаменным, але складаным наборам правілаў. Асабліва расследаванне кліента займае пэўныя дзеянні, у асноўным выклікае адсутнасць увагі ад рэальнага бізнесу і - самае галоўнае - кліента, страта часу і грошай, а не ў апошнюю чаргу расчараванне кліентаў. Да гэтага часу штрафныя санкцыі заставаліся нізкімі, нягледзячы на ​​магчымасць гэтых штрафаў дасягнуць велізарных вышынь. Называнне і ганьба таксама з'яўляецца фактарам, які, безумоўна, можа гуляць вялікую ролю. Тым не менш, здаецца, быццам бы Wwft дасягае сваіх мэтаў, хаця шлях да выканання патрабаванняў поўны перашкод, горы дакументаў, страшных рэпрэсій і папераджальных стрэлаў.

у рэшце рэшт

Калі пасля чытання гэтага артыкула ў вас паўстануць пытанні ці заўвагі, не саромейцеся звяртацца да г-на. Максім Ходак, адвакат ад Law & More праз maxim.hodak@lawandmore.nl або сп. Том Мівіс, адвакат Law & More праз tom.meevis@lawandmore.nl або патэлефануйце нам па тэлефоне +31 (0)40-3690680.

Law & More